XARDÍN ABERTO A TODOS; PECHADO A MOITOS. O meu pequeno mundo non é público, é un espazo privado aberto en público. Ninguén che manda leelo; ninguén cho prohibe. AVISADO VAS.

mércores, 14 de decembro de 2022

Túa snow, miña felepa


... neste mencer 

miña felepa, vai con ela 

vaite indo onde  ela

onde ela vaia, voa

voa a  onde ela estea... 

... no brancor das túas azas

a seus soños dalles niño

técelle na noite estrelas

 con risos de fíos, con luz os vimbios 

dese berce, aquela cuna 

onde abanean seus ollos...

 

... onde ela durme, voa

miña felepa, onde ela vaia

vai

vai con ela

 (ti sabes quen é a miña felepa,  eu sei quen é a túa snow)

...pra ti, que ben sabes o que sei,

pouca cousa, casi nada...


... neste mencer 
miña felepa, vai con ela 
voa a  onde ela estea 
vaite indo onda  ela
onda ela vaia, voa...

...co brancor das túas azas
a seus soños dalles niño
técelle na noite estrelas
con risos de fíos, con luz os vimbios
dese berce, aquela cuna 
onde abanean seus ollos...

 ...onde ela durme, voa
miña felepa, onde ela vaia
vai
vai con ela...

Miña ben querida xente, sede bós que guapas xa sodes

A mandare.

                            PAZ  E  PALABRAS

(A proba do 9 de que non teño idea de fotografía foi querer rexistrar a esta pequena garciña branca cun macro de 90 mm... a distancia de 90 metros...ou algo un algo menos)




5 comentarios:

  1. Pues son bien bonitas estas fotos.Le das a todo Profesor.,y le das pero que muy bien.

    ResponderEliminar
  2. También me gustan las palabras que escribes.Apertas

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Moi agradecido por esas verbas. Alédame moito que che gusten. Máis se é verdade como presinto que nos debimos coñecer noutro tampo académico. Non perdas as mañas. Sigue vindo de visita polo noroeste do Noroeste: bos paisaxes, boas imaxes e palabras das que non tes queixa. Unha aperta.Rafael.

      Eliminar
  3. Erguerme pola mañà e gozar da natureza e da palabra non é un soño, é realidade. Beleza profunda.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Moito me presta saber o ben que sabe este blogue remolladiño en menceres de acordar. Quedo en débeda. Saúdos cordiais. A mandare. Rafael.

      Eliminar